top of page

Zwierzęcy motyw na hybrydach




Chciałabym aby ten artykuł był przyjemny i lekki. Owszem, skierowany głównie do kobiet, ale na stronie jest tak dużo artykułów dla mężczyzn (sport, motoryzacja), że pomyślałam, iż nam dziewczynom też należy się trochę dobroci. Jeśli mam pisać o tym, co jest modne to chciałabym też dawać drobne wskazówki, bądź porady jak obcować z trendami i jak je dyskretnie wprowadzać do naszego życia.


Motyw zwierzęcy wraca do parę sezonów. Jednego roku jest gorącym trendem, który króluje na pokazach mody czy fashion weekach, a kolejnego uchodzi za jeden z najbardziej ,,kiczowatych’’ wzorów. Jeśli nie mamy zamiaru inwestować w coś, co do nas nie przemawia, jak w tym przypadku wzór panterki, węża, zebry czy krowy. Pokuśmy się o paznokcie, które możemy zrobić w domowym zaciszu. Bez oszustw, jest to bardzo, bardzo łatwe.


Musimy przygotować płytkę paznokcia do całego procesu malowania, nie będę tutaj opisywać szczegółowo kroków, bo jeśli robimy hybrydy to doskonale znamy metodę ich wykonywania: wypolerowanie płytki paznokcia, odsuwanie skórek, nadanie kształtu paznokciom (kolejność dowolna, każdy ma swój rytuał). Przechodząc do konkretów: baza - ja dodatkowo kładę kolejną bazę wzmacniającą (hard) i kładę pierwszą warstwę białego lakieru.





Wybrałam kolor biały ze względu, że moim założeniem był efekt ,,krowy’’, czyli czarne łaty na białej podstawie. Jeśli natomiast mamy wizję na panterkę kolory będą inne, jak np. beżowy a na to brązowe plamki. Po pierwszej warstwie nałożyłam drugą, po niej stwierdziłam, że te dwie mi wystarczą, ale jeśli u Was pojawiają się ,,prześwity’’, nałóżcie kolejną. Czarny lakier wkracza do akcji tuż po tych warstwach, pędzelkiem robimy plamki. Jak? Dowolnie, według naszej wizji. Na koniec nakładamy top.



Zdaję sobie sprawę z tego, że wszyscy poradziliby sobie bez tego tutorialu, ale chciałam pokazać w jak prostu sposób można zaszaleć z modą nawet nie kupując ubrań, na które nie mamy pieniędzy lub nie jesteśmy przekonani do jakiegoś trendu. Jeśli motyw nam się znudzi, możemy pozbyć się lakieru i wrócić do zwykłego, jednolitego koloru. To właśnie jest zabawa modą!


Dominika Gierszewska

47 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

XXL W MODZIE

Post: Blog2_Post
bottom of page